Comprar en Nadal a Torrent té premi

Comprar en Nadal a Torrent té premi

El Nadal arriba a Torrent, i el consistori, mitjançant l’empresa municipal IDEA’T, ha dissenyat una campanya per a fomentar el comerç local en estes dates tan assenyalades.

La campanya nadalenca “La sort t’espera als comerços de Torrent” se centra en dos fases: sorteig de Nadal -22 de desembre de 2017- i sorteig de Reis -6 de gener de 2018-. En la primera fase es sortejaran un total de 23 premis amb una bonificació de 100 € a 300 € per a gastar als comerços locals.

En el sorteig de la segona fase, els 12 premiats rebran un talonari amb descomptes en els comerços participants. Els clients poden participar en els dos sortejos fent compres en els comerços locals de l’1 fins al 21 de desembre.

Un total de 77 comerços de distints sectors de productes i serveis s’han adherit a esta campanya. Pots consultar les bases del concurs i els establiments participants en el següent enllaç:

https://datos.portaldelcomerciante.com/userfiles/43/2259/file/171106_Descripcion_Campana%284%29.pdf.

En matèria de promoció del comerç de proximitat, des del mes d’octubre està també en marxa la campanya “Comerç de proximitat, aliments de qualitat”, una iniciativa destinada als establiments d’alimentació que ja ha fet guanyadors a molts veïns i veïnes amb el “rasca i guanya”. Esta campanya s’estén també al període nadalenc i este mes de desembre, per comprar en el comerç de proximitat, els torrentins podran participar en el sorteig de cistelles de Nadal, cofres VIP i lots de productes per a cuidar la pell, que tindrà lloc el dia 22 de desembre.

Per Nadal i Reis, menja casca i tortell

A estes campanyes se suma l’organitzada per l’Oficina de Promoció i Ús del Valencià: “Per Nadal i Reis, menja casca i tortell”. Esta iniciativa s’adreça a tots els forns de la localitat amb l’objectiu de promoure l’ús del valencià entre la població i el lèxic nadalenc en la nostra llengua; per tal de mantindre les tradicions i fer-les arribar a les noves generacions i promoure els dolços típics valencians.

Els establiments repartiran dins dels dolços típics de Nadal, el tortell de Reis i la casca, una targeta informativa amb el nom correcte del producte en valencià i amb una explicació del seu origen i ingredients.

Share the Post

Comments

No comment yet.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 + 4 =

Comprar en Nadal a Torrent té premi

Un estudio cartográfico ha determinado que la ciudad se encuentra en el epicentro de la Comunitat, favoreciendo la atracción turística y potenciando la economía local Tras realizar un estudio cartográfico de las comunidades autónomas del territorio español, se ha determinado que la ciudad de Torrent es el centro geográfico de la Comunitat Valenciana. El alcalde Jesús Ros ha anunciado esta positiva noticia en el tradicional encuentro con los medios de comunicación, puesto que se trata de una singularidad que “es propia y exclusiva de nuestro municipio” y que nos ofrece un gran potencial, “tanto en el ámbito empresarial como turístico, otorgando un reforzamiento de la imagen de marca para la ciudad”, ha destacado el alcalde. El estudio, realizado por el Ingeniero de Caminos, Gonzalo Gómez Mataix,  muestra a Torrent como el epicentro con una coordenada X UTM de 710.405 y una coordenada Y UTM 4.363.709. La publicación ha sido presentada al Instituto de Cartografía y, efectivamente, se ha confirmado que el epicentro de la Comunitat se encuentra situado dentro del término de Torrent, más exactamente en la zona situada por el Mas dels Xils; un espacio residencial y campestre perteneciente a la capital de l’Horta Sud. Por ello, próximamente se va a realizar un estudio para determinar el punto exacto, y comprobar si se trata de una zona pública o privada, para así, poder crear un espacio único en este emplazamiento, donde incluso pueda construirse un monumento conmemorativo que funcione como atractivo turístico y refuerce este tipo de oferta. De esta manera, Torrent “se convertirá en un hito, actuando como foco de atracción turística, bajo el amparo de la potente imagen de marca que dicha condición geográfica otorga al municipio”, a través de, por ejemplo, la creación de diferentes campañas publicitarias que contribuyan a crear una buena repercusión en la ciudad, y este beneficio recaerá directamente en los torrentinos y torrentinas. Pero también se contribuirá en las actividades económicas: comercio e industria, ya que se abre un gran abanico de “excelentes condiciones para el desarrollo de iniciativas públicas encaminadas a potenciar la economía local”, ha explicado Ros. Esto sería positivo, no sólo para el comercio local, sino para la implantación de un parque empresarial o tecnológico en este enclave, puesto que el área está próxima al casco urbano de Torrent o a la ciudad de Valencia, lo que hace muy atractiva esta localización.