Sorteig de 2.500€ en compres nadalenques per potenciar el comerç local

Sorteig de 2.500€ en compres nadalenques per potenciar el comerç local

Coincidint amb estes dates tant assenyalades, l’Ajuntament de Torrent, mitjançant l’empresa municipal IDEA’T, va llançar a l’inici de les festes nadalenques la campanya “El regal perfecte”, per a promocionar la compra als comerços de Torrent i, així, evitar la possible fugida de diners. Amb esta iniciativa el que intentem és potenciar al màxim possible les vendes de les microempreses o xicotetes empreses de la localitat, que tenen una gran varietat de productes i serveis d’alta qualitat per a oferir a tots els veïns i veïnes del municipi, assenyala Andrés Campos, regidor de l’Àrea de Modernització i Gestió de Recursos.

Es per això, que el dia 22 de desembre, al mateix temps que la inauguració del Tren del Nadal, es va iniciar el termini per a depositar les paperetes per al sorteig de 10 premis de 200€ cada un per a la compra en comerços locals i 10 premis de 50 euros per a consumir en establiments d’hostaleria de la ciutat. El regal gegant en forma de bústia s’ha anat situant en diverses ubicacions de la ciutat com el peu de la Torre, Parc Central, la plaça de la Llibertat, la plaça dels Moralets, Metro Torrent Avinguda, el Ficus, avinguda al Vedat, Fra Antonio Pans, plaça Amèrica-Edifici Príncep i el pàrquing Les Amèriques, i l’últim lloc on es va instal·lar fou la plaça de la Unió Musical durant el dia d’ahir.

Este matí s’ha dut a terme a l’Ajuntament el sorteig dels bons de compra per a vint dels participants i, a més, s’han triat amb un altre sorteig, les cinc persones que han quedat de reserva en cada premi per si l’organització no poguera contactar amb els premiats.

Share the Post

Comments

No comment yet.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

diecisiete + 15 =

Sorteig de 2.500€ en compres nadalenques per potenciar el comerç local

El viernes pasado, tuvo lugar una jornada de trabajo, en el ayuntamiento de Torrent, para exponer y compartir las diferentes experiencias de la plataforma de Smart City, de la que Torrent es una referencia. En la reunión se valoró la importancia de integrar el sistema de Smart City con los diferentes servicios a implantar como el alumbrado público, la gestión de residuos urbanos, calidad del aire y ruido. En las jornadas participó el ayuntamiento de Paterna, la Diputación de Valencia, la Universidad de Valencia, y la empresa adjudicataria de la gestión del alumbrado público. El concejal de Recursos y Modernización, Andrés Campos, dio la bienvenida a los y las asistentes y destacó que “estamos muy orgullosos de acoger este tipo de encuentros, ya que nos permite mejorar y optimizar los servicios ofrecidos a los ciudadanos, gracias a la labor y el trabajo que diariamente realiza este ayuntamiento”